maandag 18 maart 2013

Sterretjes, papier en bacillen...


Eindelijk na een paar weekjes weer een beetje in touw voor mukkepuk. Na onze skivakantie in Frankrijk kreeg ik alweer de griep. Maar onderweg naar Val Thorens heb ik me prima vermaakt met het maken van papieren kralen. Ik had van te voren heel veel reepjes meegenomen. Een ander zal het niet snappen maar ik vind het heeerlijk om te doen. Naast me in de deur liggen dan tientallen reepjes, een zakje en een prittstift, naast de broodjes, drinken en de dropjes;-)
Ondertussen zijn ze eindelijk gelakt. Dat duurde even doordat die rotgriep er tussendoor kwam. Hierboven zijn ze al gelakt.

♥♥♥


 
In de vakantie kwam de bestelling van Kim. Die had ook wat vertraging maar Kim had de tijd gelukkig;-)
 
♥♥♥
 
 
Gisteren eens bezig geweest met het uitzoeken van mijn zelfgemaakte kralen. De stippen lagen al netjes gesorteerd, maar alle anderen lagen als een ratjetoe door elkaar.
Ik bleek nog zoveel sterretjes-kralen te hebben. En nu zijn sterretjes heeeelemaal in, en ook heel erg leuk. Ook was ik mijn superleuke sterretjeslint uit Zwitserland een beetje vergeten.
Dus ik heb ff wat snelle sterretjes armbandjes gemaakt. Met mijn zelfgemaakte sterretjes-kralen en het lint. Verder met acrylkralen erbij en het is weer een vrolijke boel geworden!
Meestal is de verhouding bij de mukkepukjes , meer zelfgemaakte kralen, bij deze net andersom. Ook weer eens leuk (en ff wat sneller gedaan...:-) voor deze keer...)
 
                                                         
 
*******************

Geen opmerkingen: